Біла Церква - офіційний сайт
/
Управління та відділи
/
Управління освіти і науки
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
09117, м. Біла Церква, вул. Шевченка, 122
Начальник управління
Петрик Юрій Федорович 5-30-51 (ф.)
Заступник начальника
Терехова Ольга Олександрівна 5-30-52
Начальник відділу загальної середньої освіти
Чумак Степан Васильович 5-86-26
Головний спеціаліст відділу загальної середньої освіти
Зінченко Валентин Миколайович 5-55-62
Провідний спеціаліст відділу загальної середньої освіти
Ярмак В'ячеслав Миколайович 5-55-62
Провідний спеціаліст відділу загальної середньої освіти
Яценко Наталія Володимирівна 5-10-58
Начальник відділу кадрів та організаційної роботи
Усик Ніна Миколаївна 5-30-96
Провідний спеціаліст відділу кадрів та організаційної роботи
Мейта Тамара Володимирівна 5-30-52
Провідний спеціаліст юрисконсульт
Петрик Анна Юріївна 5-30-96
Завідувач сектора дошкільної освіти
Чуб Олена Володимирівна 5-55-24
Завідувач сектора вищої освіти
Горлова Ганна Григорівна 5-86-26
Завідувач сектора виховної роботи
та позашкільної освіти
Щербань Лариса Олексіївна 5-10-58
Перелік та умови отримання громадянами послуг, що надаються
УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ І НАУКИ
Перелік
|
Умови отримання
|
Задоволення потреб населення щодо влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів |
Прийом громадян для одержання направлення в дошкільні навчальні заклади проводиться Комісією управління освіти і науки Білоцерківської міської ради:у дошкільні навчальні заклади № 15, № 35, №5, № 6, № 16, №22, №45, №39, № 18, № 26, № 36, № 23, №38, № 44, №7 у приміщенні дошкільного навчального закладу № 38 "Горобинонька" (вул. Шевченка, 58);у дошкільні навчальні заклади №8, №10, №30, №33, №34, №41, №47, №48, №31, №12, №32, №42 проводиться у приміщенні дошкільного навчального закладу № 33 "Калинка"( вул. Східна,22);у дошкільні навчальні заклади №4, №19, № 20, № 21, №40, № 9, №2, № 13 проводиться у приміщенні дошкільного навчального закладу № 40 "Веснянка" (вул. Дачна, 45).Прийом громадян проводиться кожного останнього четверга місяця з 09.00 до 17.00 (перерва з 13.00 до 14.00). Оформлення направлень в дошкільні заклади проводиться на підставі документів:- заяви батьків або осіб, які їх замінюють; - свідоцтва про народження дитини (оригінал). Комплектування дошкільних навчальних закладів та формування вікових груп на новий навчальний рік проводиться у квітні – травні- червні (кожен другий, останній четвер місяця). |
Задоволення потреб населення в навчальних закладах загальної середньої освіти всіх типів і форм власності |
Прийом учнів до закладів загальної середньої освіти здійснюється безпосередньо в закладі на підставі заяви батьків або осіб, які їх заміняють.З переліком закладів та особливостями їх діяльності можна познайомитись на сайті управління освіти і науки http://osvita-bmr.ucoz.org/
|
Забезепечення підручниками учнів загальноосвітніх закладів |
Учні загальноосвітніх закладів забезпечуютьтся підручниками безпосередньо в закладі освіти через бібліотеку. |
Організація зовнішнього незалежного оцінювання випускників та моніторингу якості освіти |
Реєстрація випускників загальноосвітніх закладів на зовнішнє незалежне оцінювання здійснюється з 1 грудня 2008 року по 3 березня 2009 року в закладі освіти. Випускники минуліх років, закладів І-ІІ рівнів акредитації, профтехучилищ реєструються на єдиному пункті тестування при Білоцерківскьому національному аграрному університеті. |
Організація допомоги органам опіки і піклування у влаштуванні дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, до інтернатних закладів |
При влаштуванні малолітньої (неповнолітньої) дитини до інтернатного навчального закладу управління освіти і науки Білоцерківської міської ради готує лист-клопотання до Головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації про видачу путівки. Особа, яка звертається, при собі повинна мати такі документи: паспорт, свідоцтво про народження дитини, витяг з протоколу діагностичного засідання ПМПК.
Перелік документів, необхідних для влаштування дітей до спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів
1. Довідка з місця проживання.
2. Довідка з місця роботи батьків.
3. Довідка про склад сім’ї.- якщо батьки розлучені – свідоцтво про розірвання шлюбу;- довідка, якщо мати є самітньою;- свідоцтво про смерть одного із батьків;
4. Медична картка та картка щеплень.
5. Документи про освіту для дітей шкільного віку: особова справа учня, табель успішності, характеристика.
6. Свідоцтво про народження дитини.
7. Копія чорнобильського посвідчення.
8. Копія посвідчення інваліда.
9. Витяг з протоколу діагностичного засідання ПМПК.
10. Путівка.
11. Довідка із санстанції (дійсна 3 дні).
12. Клопотання управління освіти про влаштування дітей до інтернатних закладів.
13. Ідентифікаційний код.
14. Акт обстеження житлово-побутових умов.
15. Заява батьків.
|
Здійснення соціального та психологічного патронажу дітей в навчальних закладах |
Соціальна та психологічна допомога учням та вихованцям здійснюється за місцем навчання та виховання соціальними педагогами та практичними психологами. |
Організація оздоровлення учнів загальноосвітніх закладів |
Виділення путівок на оздоровлення учням загальноосвітніх закладів здійснюється безпосередньо в закладах освіти. |
Організація мережі гуртків, клубів, спортивних секцій у загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладах, відповідно до запитів і потреб учнів та батьків |
Напрямки діяльності всіх позашкільних закладів міста, мережа гуртків, час їх роботи розміщені на сайті управління освіти і науки http://osvita-bmr.ucoz.org/
|
Інформування учнів та віпускників, їх батьків про можливості та якість освтініх послуг у сфері вищої освіти міста |
Інформація про перелік вищих навчальних закладів міста Біла Церква, напрямки підготовки фахівців розміщена на сайти управління освіти і науки http://osvita-bmr.ucoz.org/
|